Ugdymo kokybė
2020-11-24
Lopšelio-darželio „Ežiukas“ ugdymo kokybės samprata:
- pozityvi pedagogų ir vaikų sąveika, vaikų aktyvumą, savarankiškumą skatinantis tarpusavio bendravimas;
- ugdymosi procese taikomi metodai ir lūkesčiai atitinka vaikų raidos ypatumus, nuolat atsižvelgiama į ugdytinių poreikius ir interesus, siekiant, kad vaikai įgautų patyrimo bei pasiektų optimalių ugdymosi rezultatų;
- sukurta ugdomoji aplinka užtikrinanti fizinę ir emocinę vaikų sveikatą bei saugumą;
- ugdomosios veiklos planavimas ir įgyvendinimas vykdomas iš vaiko perspektyvos, atsižvelgiant į vaiko pasiekimus ir poreikius, o ugdomosios veiklos refleksija – tai mokytojo profesinės – organizacinės veiklos apmąstymas, siekiant tobulinti ugdymosi procesą;
- sukurtas prasmingas bendradarbiavimas su šeima, išlaikant pedagoginio proceso vientisumą ir sėkmingą vaiko ugdymąsi;
- skiriamas savalaikis bei nuolatinis dėmesys kvalifikacijos tobulinimui, savišvietai.